è IKASTEA
Zer ikasi?
-
Edukiak (119.orr) hasten da; (7 diziplina bakoitzean)à 2 zikloetan banatuta ageri da.
- 1. zikloa
-Zientziarako konpetentzia (195.orr)
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa (215.orr)
-Arterako konpetentzia (256.orr)
-Konpetentzia motorra (272.orr)
-Hizkuntza- eta literaturakomunikaziorako konpetentzia (120.orr)
-Matematikarako konpetentzia (166.orr)
-Zientziarako konpetentzia (192.orr)
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa (212.orr)
-Arterako konpetentzia (253.orr)
-Konpetentzia motorra (270.orr)
-Zientziarako konpetentzia (192.orr)
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa (212.orr)
-Arterako konpetentzia (253.orr)
-Konpetentzia motorra (270.orr)
- 2. zikloa
-Hizkuntza- eta literaturakomunikaziorako konpetentzia (124.orr)
-Matematikarako konpetentzia (171.orr)-Zientziarako konpetentzia (195.orr)
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa (215.orr)
-Arterako konpetentzia (256.orr)
-Konpetentzia motorra (272.orr)
Nola ikasi?
Metodologia (irakasteko moduak edo metodoak)
112.orr
-
Konduktibismo
-
Kognitibismo
-
Konstruktibismo
Noiz ikasi?
-
Ziklo,
Kurtsoan zehar, (2) etapa
Zertarako ikasi?
(hiru konpetentzietan banatuta)
Konpetentziak:
Ikasleen irteera-profil orokorrak oro har zehazten du ikasleak zer oinarriko
konpetentzia izan behar dituen Derrigorrezko Oinarrizko Hezkuntza amaitzean,
bai hezkuntzaren xedeak erdiesteko, bai bizitzako esparru eta egoera guztietan
moldatzeko prestakuntza iristeko.
-
Oinarrizkoa; 16.orrialdean
-
Zeharkakoa:25.orrialdean ( 5 motan banatzen da)
Ø
Hitzezko, hitzik gabeko komunikaziorako eta
komunikazio digitalerakoa
Ø
Ikasteko eta pentsatzekoa
Ø
Elkarbizitzarakoa
Ø
Ekimenerako eta espíritu ekintzailerako
Ø
Norbera izaten ikastekoa
-
Diziplina Barnekoak: 57.orrialdean (7 motetan sailkatzen da)
Ø
Hizkuntza eta literatura komunikaziorako
Ø
Matematikarako
Ø
Konpetentzia social eta zibikoa
Ø
Arterako
Ø
Konpetentzia motorra
Zazpi helburu ikus ditzakegu:
I.
Hizkuntza eta literaturaà 118.orrialdean
II.
Matematikaà 163.orrdialdean
III.
Natur Zientziakà 190.orrialdean
IV.
Gizarte Zientziakà 208.orrialdean
V.
Balio social eta zibikoakà 237.orrialdea
è EBALUATZEA
Zer ebaluatu?
Hau konpetentzietan ageri da..
3 konpetentzia mota aurki ditzakegu:
1- Oinarrizkoak (16.or)
2- Zeharkakoak (29.or)
1- Oinarrizkoak (16.or)
2- Zeharkakoak (29.or)
Zeharkako konpetentzien barruan, 5 mota daude:
-Hitzezko, hitzik gabeko komunikaziorako eta komunikazio digitalerako konpetentzia
-Ikasteko eta pentsatzeko konpetentzia
-Elkarbizitzarako konpetentzia
-Ekimenerako eta espiritu ekintzailerako
-Norbera izaten ikasteko konpetentzia
3- Diziplina barnekoak (57.or)
Diziplina barneko konpetentzien barruan, 7 mota daude:
-Hizkuntza- eta literatura-komunikaziorako konpetentzia
-Matematikarako konpetentzia
-Zientziarako konpetentzia
-Teknologiarako konpetentzia
-Konpetentzia sozial eta zibikoa
-Arterako konpetentzia
-Konpetentzia motorra
Nola ebaluatu?
2 ebaluazio irizpide (115.or):
- Ebaluazio autentikoa
- Testuinguruan errotutako ikaskuntza
2 Ebaluazio mota (116.or):
- Ebaluazio kuantitatiboa
- Ebaluazio kualitatiboa
Zertarako ebaluatu?
Ikasleak ebaluatzearen eginkizuna da haien
ikaste-prozesuari eta prozesu horren emaitzei buruzko informazio adierazgarria
eskuratzea, zer baliabide eta konpetentzia lortu dituzten jakiteko. (114.orr)
Noiz ebaluatu?
Ebaluazioaren
eginkizunaà
-
Hasierako ebaluazioaren edo diagnostikoaren helburu nagusia da jakitea ikaslea zer
egoeratan dagoen irakasteko eta ikasteko prozesua abiatu aurretikk (114.orr)
-
Prozesuaren
ebaluazioaren edo ebaluazio
hezigarriaren helburua (114. Orr)
-
Amaierako
ebaluazioa edo ebaluazio batutzailea egitean, kalifikazio bat
jartzen zaio ikasleari (114.orr)
No hay comentarios:
Publicar un comentario